Ofte stilte spørsmål

Så hyggelig at du prøver å kontakte oss! Har du et spørsmål om pakken din? Vennligst les vår FAQ først, da den inneholder svar på de vanligste spørsmålene. Finner du ikke svaret ditt? Da kan du alltid kontakte oss.

  • Hvor er pakken min?

Etter at du har lagt inn bestillingen, tar det gjennomsnittlig 1-2 virkedager å behandle ordren din og 6-12 virkedager for levering, forutsatt at du bestiller før kl. 17:00. Hvis disse dagene har passert, vennligst kontakt vår kundeservice.

  • Hvor kan jeg finne min sporingskode (Track & Trace)?

Når bestillingen din er sendt, kan du spore pakken din her. Vennligst merk at det kan ta litt tid før din Track & Trace-lenke blir aktiv.

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

Du kan returnere en vare ved å ta kontakt med oss og sende inn det utfylte returskjemaet.

  • Er det noen kostnader knyttet til retur av produkter?

Ja, du er ansvarlig for fraktkostnadene ved retur. For mer informasjon om returkostnader, se våre returretningslinjer på nettsiden.

  • Hva gjør jeg hvis bestillingen min ikke ankommer i tide?

Kontakt vår kundeservice, så vil vi gjøre vårt beste for å finne ut statusen på bestillingen din og bistå deg videre.

  • Hvordan kan jeg rette opp en feil ved betaling?

Hvis du har gjort en feil ved betalingen, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart for assistanse.

  • Jeg er ikke fornøyd med pakken min

Vennligst besøk vår side for bytte og retur for å returnere pakken din.



Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt, kan du alltid kontakte oss:

E-post: contact@norix.no
Kontaktskjema: Klikk her
Telefon: +4792310094

Åpningstider for kundeservice:
Mandag til fredag fra kl. 08:00 til 16:00.
Lørdag og søndag: 10:00 til 16:00.

Vi vil svare på din henvendelse innen 24 timer.