Ofte stilte spørsmål
- Hvor er pakken min?
Etter at du har lagt inn bestillingen, tar det gjennomsnittlig 1-2 virkedager å behandle ordren din og 6-12 virkedager for levering, forutsatt at du bestiller før kl. 17:00. Hvis disse dagene har passert, vennligst kontakt vår kundeservice.
- Hvor kan jeg finne min sporingskode (Track & Trace)?
Når bestillingen din er sendt, kan du spore pakken din her. Vennligst merk at det kan ta litt tid før din Track & Trace-lenke blir aktiv.
- Hvordan returnerer jeg en vare?
Du kan returnere en vare ved å ta kontakt med oss og sende inn det utfylte returskjemaet.
- Er det noen kostnader knyttet til retur av produkter?
Ja, du er ansvarlig for fraktkostnadene ved retur. For mer informasjon om returkostnader, se våre returretningslinjer på nettsiden.
- Hva gjør jeg hvis bestillingen min ikke ankommer i tide?
Kontakt vår kundeservice, så vil vi gjøre vårt beste for å finne ut statusen på bestillingen din og bistå deg videre.
- Hvordan kan jeg rette opp en feil ved betaling?
Hvis du har gjort en feil ved betalingen, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart for assistanse.
- Jeg er ikke fornøyd med pakken min
Vennligst besøk vår side for bytte og retur for å returnere pakken din.
Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt, kan du alltid kontakte oss:
E-post: contact@norix.no
Kontaktskjema: Klikk her
Telefon: +4792310094
Åpningstider for kundeservice:
Mandag til fredag fra kl. 08:00 til 16:00.
Lørdag og søndag: 10:00 til 16:00.
Vi vil svare på din henvendelse innen 24 timer.